Irriterad!!!

Känner mig en aning dum och skamsen, som om det var mitt eget fel.  Mitt fel att två idioter, som jag tyvärr helt naivt, släppte in trots att dom var synbart berusade, kommer in i mitt hem, anklagar mig för saker som jag inte är skyldig till och egentligen inte har med att göra. Det var dom som började bråka, dom som vägrade gå ut när jag bad dem lämna min lägenhet. Jag pressade inte upp mig själv mot väggen, knäade mig själv mellan benen och gav mig själv knytnävsslag i ansiktet. Jag är tydligen anmäld för att jag utdelat slag, är det så konstigt om jag försvarade mig själv??? Att jag knuffade, säkert viftade och slog med armarna för att ta mig lös, för at få dom ut genom dörren. Tydligen. Med min jävla tur så lär jag åka dit för misshandel och hon klara sig, polisdotter å allt.
Roligt också att jag genom en annan fick veta om motanmälan, som tydligen stod i tidningen igår. Kommunikationen är lysande i detta samhälle.

Kommentarer
Postat av: Reneé

Fanken, va tråkigt !!!! Att du behövde vara med om det där.....KRAM.

2011-01-09 @ 00:45:16
URL: http://motivlivh.blogg.se/
Postat av: Nettan

Tack. Kram

2011-01-17 @ 07:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0