=)

Jodå, jag lever... Har inget att skriva längre tror jag, händer inget just nu...
Idag är Julia glad och då är jag glad, ska snart skicka henne på skolan, sen ska vi till mommen och moffen och jag ska öpnna eftervården i em. Jag har bara typ 5 ggr kvar, sen är jag väl "färdigbehandlad" =)  Längtar tills början på februari för då blir det utlandsresa!!! Min första... Lite nervöst, men det ska bli så otroligt härligt att komma till värmen och bara komma bort liksom, inga telefoner, inga måsten, bara njuta av sällskap och sol!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad härligt med utlandsresa! =) Var ska du?

2011-01-17 @ 08:14:44
URL: http://gieken.blogspot.com
Postat av: Nettan

Haha, det vet jag inte.. Vi ska ta en sista minuten en eller ett par dagar innan vi åker =) Blir väl egypten eller dyl, är väl där värmen finns den här tiden på året.. =)

2011-01-17 @ 08:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0