För min skull...

Som sagt, jag skriver mina inlägg enbart för min egen skull mest, eller ja, enbart för min skull. Skulle kunna skriva å inte lägga ut på nätet men har inget skrivprogram installerat så det här är bekvämast. Skulle nån kommentera skulle det vara trevligt men inte det jag är ute efter.
Dag ett på modifastdieten är snart avklarad, en påse kvar innan jag lägger mig, önskar jag blev mätt på den =(
Inne på 4e dygnet utan cigg, det känns betydligt värre, hungern skulle dämpas om jag rökte och röksuget skulle dämpas om jag fick äta... Hmmmmm.......... Har köpt ett paket cigg ikväll, men har fortfarande inte bestämt mig om jag ska öpnna det. Känner mig ledsen och deppad... Hör väl till antar jag. Tror att jag redan omedvetet, nu medvetet, har bestämt redan att jag ska röka innan jag sover, å kanske inatt om jag vaknar som vanligt. Sen på med plåster imorgon. Bla bla bla, jag vet, håll ut det blir bättre.....  HALT!!! Hungry Angry Lonely Tired är inte bra att finna sig i. Är rädd att jag ska falla ner i depressionsvacka om jag inte röker. Sluta röka och sluta äta samtidigt?? Smart?? NEJ...
Imorgon ska jag hämta hem gåbandet och Julias nya säng... Det känns bra iaf... TACK kära vän för att jag får låna bandet, det gör att jag jobbiga dagar fortfarande kan röra på mig när jag inte har lust att gå ut!!
Skulle kanske ha döpt min blogg till tyck synd om mig-bloggen.. haha

Kommentarer
Postat av: Johanna

Inte röka nu! Tänk på att operationen är nära förestående, och när den väl är genomförd, så har du ditt efterlängtade, nya, sundare, bättre jag!

Då vill du inte stå där med ciggen i mungipan, eller hur!? ;)

Kämpa på! Kram Johanna

2010-10-01 @ 09:54:32
URL: http://gieken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0