Utmaning...

Lovar du att vara ärlig?
självklart!


 
Du heter:
Jeanette Frenell

Låt som när du är ledsen sörjer till:
”Reason to cry” med Takida, då kan jag sörja alla fina människor som gått vidare.


Beroende av:

John Silver

Vad tror folk om dig:
Att jag är konstig å lite galen? 

Stämmer det:
Jaaa, det gör det nog...

Vad får du oftast komplimanger för:
Hmmm?  Mitt "dockansikte" var den senaste och enda på många år..

Vad säger du för att imponera på någon:
Försöker inte ens.

Hur imponerar man på dig:
Ärlighet och öppenhet.

Brukar du skratta för dig själv:

Ofta...

Vad står det i ditt senast inkomna SMS:
"kanske, det beror på om jag är pigg och om jag är hemma"


Var bor du:
Alby, Medelpad.


Trivs du där:

Ja, konstigt kanske, men det gör jag verkligen.


Äger du några converse:

Å det är??


Sprit, cider, vin eller öl:
Förr sprit, nu nykter alkoholist.

Brukar du bli för full:
ALLTID.

Är du allergisk mot något:
äpplen, päron, pollen


 
Hur svarar du i mobilen: 
Jeanette, eller hallå eller jaa?


Antal timmar sömn inatt: 

Sammanlagt 5-6 


Brukar du komma i tid:

Nästan alltid, helst en halvtimme tidigt, livrädd för att bli sen.

När mår du bra:
När solen skiner och jag mår bra…=)

När blev du fotad senast:
Magröntgen förra måndagen.

Hur känner du dig nu:
Trött, ont i ryggen och uttråkad. 

Vad tycker du om fötter:
äckligt!!!…

Vad saknar du:
Min farmor.

Hade du en bra kväll igår:
Samma tråk som alltid…

Favorit dryck på morgonen:
Vatten.

Rakar du benen:
Ja, men som singel bara sommartid, på vintern behöver jag päls.


När brukar du oftast gå och lägga dig:

21-22.30 tiden.

Är du blyg:
Nääää, tror inte det då, enstaka tillfällen.


Sysslar du med någon idrott:
aldrig..

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Ja.

Har du spytt offentligt:
hoppas inte det.


Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: 

ingen aning..

Är du nöjd med ditt liv:
Ja just idag så, men det kan bli bättre..

Är du bortskämd:
Ja...

Vad gör du i morgon:
Åker till sundsvall och gör av med lite pengar och hälsar på en vän.
 
Vilken kändis tycker du är en bra förebild:
Ingen, tror alla är falska. 


Vad längtar du till:

våren!!!! Och minus 20kg till!!!


Har du bra vänner och äkta vänskap:
Få men riktiga,sen har jag ju kompisar.

Vad använder du för schampo:
garnier

Hur gammal är du:
28 i dec.


Tycker du om någon just nu:

Njaa.. lite…ibland


Gröna eller röda äpplen:

inga.

Gillar du golf:
nej.

Vilken tid gick du upp idag:
Tjugo över sju.


Har du sovit i din egen säng inatt:

Ja.


Har du strumpor på dig nu:

Ja faktiskt, brukar sällan ha det.

Är det okej att gråta:
ja, det måste man.

När grät du senast:
På farmors begravning.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
dela ut till familjen och betala skulder, spara tills Julia blir vuxen.


Bär du glasögon eller linser:

nepp.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Verkligen inte.


Har du piercing:

inte nu längre.

Vill du gifta dig:
Been there, done that.

Vill du ha barn:
Nöjd med den jag har.


Solar du ofta:
typ aldrig.

Är du bra på att laga mat:
Jag duger.

Är du flygrädd?:
aldrig flygit så jag vet inte.


Hur vig är du:

Hyfsat.... Haha

Är du musikalisk:
inte nåt.

Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten.

Vilken är din favoritglass:
choklad 


Tror du på ett liv efter döden?
Ja.

Tycker du om sushi?
aldrig testat.

Vad äter du helst när du ser på film:
Tacochips med sås å ost som varit i ugnen.

Har du tandläkarskräck?
nej.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: 
kvällsmänniska.


Vilken ögonfärg har du:
blå för det mesta.


Har du någon gång gråtit dig till sömns?

många gånger.

Biter du på naglarna:
Nej.


Röker du:
ja.


Hur ofta tränar/motionerar du:

njääää, inte mycket. Nån promenad ett par gånger i veckan.


Senaste låt du hörde:

Kommer inte ihåg.
 



Skickar utmaningen vidare till Er som läser..och har egen blogg;
Anna E
Johanna
Anna S
Annelita
m.m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0