Så sköööönt!!!!!!

Gud i himmel så skönt det var att ta en promenad nu på morgonen, kylan biter lite i kinderna, men det är bara skönt, uppfriskande och att andas in denna friska härliga luft!! Har ju inte prommenerat direkt sen innan operationen så det var hög tid nu att sätta igång!
Har varit ut med lilla Tussen, hämtat lilla kattbebisen och matat henne, jättehungrig, slukade tre sprutaor på en gång (tot. 9 ml) sen "go"åt hon 2 ml till =)... Nu har hon krypit upp i sin låda vid mitt varma element och sussar så sött.
Klockan ett slutar Julia och då har hon en kompis med sig hem, så då lär det bli barbielek, kattbebisgos och en tur ut med Tussepussen.. Gruvar mig för morgondagen, då är det handling, städning, tårtbak och ballongblåsning på schemat, önskar att bästast Emelie kom hem och hjälpte mig, hon brukar alltid vara med kvällen före Julia fyller år.  Emelie är min äldsta systerdotter, hela 16 år!! Och hon är mer än såå, en underbar duktig klok tjej, min vän som jag vet att jag kan prata med om saker, fast att hon är så pass yngre än mig, hon är även som min lillasyster och hon betyder så mycket för mig att det inte går att beskriva. <3
En snygg karl uppenbarade sig i mitt kök igårkväll och bakade härliga bullar.. MUMSI MUMSI!!!
Nu ska jag dock ta och dricka upp min nyponsoppa, ringa min vän Anki och sen slöa framför TVn. Ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0