Onsdag

Jahaja, idag är det helt okej att leva.. Höströjt på uteplatsen idag, efter att jag tagit en promenad.. Pysslat upp gardiner på Julias säng och slappat i soffan. Nu har Julia en efterlängtad kompis hos sig och fast att det är ett par månader sen dom lekte, minst, så går det smärtfritt. Har serverat dom med ett gäng småmackor och äppelbitar i den mysiga kojan, väldigt uppskattat =)
Börjar så smått känna lite nervöst pirr inför operationen, bara 5 dagar kvar.. Själva op är jag inte så nervös över, men tiden efter innan jag fått in rutinerna med att äta och dricka, men ser verkligen fram mot mitt nya liv. Fast det blir ju inte automatiskt ett nytt liv bara för ett ingrepp, måste ju vara aktiv i fotarbetet så att säga.. Till sommaren vill jag kunna jogga elljusspåret... Hmmm.... Får väl se...

Kommentarer
Postat av: AnnaE

Klart du kommer jogga elljusspåret till sommaren! :)

2010-10-06 @ 13:43:35
Postat av: Nettan

Haha, jaaa det återstår att se... =)

2010-10-06 @ 13:55:15
Postat av: AnnaE

Om du bestämt dig för det så blir det så! ;)

2010-10-06 @ 14:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0