Neråt...

Idag klev jag på vågen..... 92 kg!!!!  Det går verkligen snabbt, trodde inte att det skulle gå så fort, men det är väl så i början, sen går det väl långsammare.. Trodde inte riktigt att det skulle fungera på mig.. Magen minskar inte så det syns, kan bero på att jag säkert är svullen inuti fortfarande.
Åkte till Ånge förut för Julia skulle få ta hål i öronen som hon så länge väntat på, men det visade sig att hon inte ville, liksom mig är hon rädd för smärta.
Trött som en tok är jag ikväll och känner mig uppblåst, känns verkligen som att jag måste rapa men det går inte så bra.
Handlat hem lite till kak å bullbak så förhoppningsvis har jag en snygg karl i mitt kök nån kväll innan lördag som bakar lite  =)   Tråkigt att inte jag får äta bara, men är inte sugen egentligen, är nog bara hjärnan som fortfarande vill ha i sig allt.
Imorgon ska jag vara kattbebisvakt igen.. =) Myyysigt...
Nu ska jag sätta mig i soffan och kolla bolibompa med gumman innan hon ska sova.

Kommentarer
Postat av: Jane

Men grattis till det som stod på vågen :)

själv ställde jag mig på vågen i måndags o den visade 1 hg ner ett jävla ynka hekto :(

Å jag som verkligen är skitnoga med vad jag stoppar i mig...

Men men det var ju allafall neråt :)

Funderar på o fara till alby på fredag om du kan promenera :)

Jag messar när jag vet om jag kommer...

2010-10-20 @ 20:50:53
Postat av: Nettan

Ja men messa då du, blir bra det. Skulle tro att jag bara är hemma den dagen.

2010-10-20 @ 20:57:46
Postat av: Jannice

Kan man beställa en sån där karl som bakar, eller? =)

2010-10-20 @ 21:22:00
URL: http://rockginger.blogg.se/
Postat av: Nettan

Hmm, jag vet inte.. Hittade min jag =) Har nu nybakade bullar i frysen =) MUMS...

2010-10-20 @ 22:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0