Låg...

Känner mig låg och värdelös fast det inte är mitt fel, men jag kunde minsann inte gå på kiosken, kom ut till stora vägen sen var jag tvungen att vända, gör så j-kla ont i sidan. Kirurgen sa visserligen att det kan ta några dagar innan det går över, och att jag kommer att vara trött en tid, det kan jag verkligen hålla med om! Behöver tupplurar iaf 2 ggr om dagen, men det fungerar ju inte så när gumman är hemma, men det gör inget.
Äter (dricker) mina soppor och mjölk och vatten som jag ska, men det är ju hela tiden.... Skönt iaf att slippa känna sig hungrig =)
Märks att hösten har kommit också, så mörkt nu, men jag tycker ändå höstdagarna är det bästa man kan få. Sol, lite kyla, man märker hur marken tinar upp i takt med att solen stiger, sen blir det mys på eftermiddagen när det börjar skymma, man tänder ljus och kurar ihop sig i soffan med en go filt.
Känner mig ensam också, har liksom ingen att umgås med just nu, känner inte för att åka nånstans heller, krångligt att behöva släpa med sig allt jag ska ha i mig under en dag. Men jag vet ju att allt kommer att bli bättre, handlar mycket om att vänja sig och att kroppen får tillbaka lite energi.  Men rädslan för läckage kvartår, även om den minskat i styrka. Jag vill ju så gärna att detta om något ska flyta på problemfritt. gnäll... gnäll...gnäll... Tur att jag har min gnällblogg... =)
En dag i taget...
Imorgon kanske det känns lite bättre med allt. Tror egentligen att mitt låga humör handlar om trötthet.

Kommentarer
Postat av: AnnaE

Men lilla du! Du får tänka att nu kan det bara gå uppåt! :) Du FÅR gnälla! Man BEHÖVER gnälla. Bearbetning, tror jag det kallas! ;) Du klarar det här!! Jag VET det!

2010-10-18 @ 21:12:45
Postat av: Nettan

Tack tack, uppmuntrande ord behövs ibland... =) Självklart blir det bara bättre..

2010-10-19 @ 08:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0