Joho...

God morgon världen!
Försöker vara positiv idag, och jag har väl allt i världen att vara tacksam och positiv över!!  Men visst tycker jag lite synd om mig själv för att jag har ont efter operationen, fast bara på vänstersidan av magen, å är ju inte direkt smidig, fast det har jag ju aldrig varit.. haha... Pruppig och rapig är jag också, sviter efter uppblåsningen av magen säger dom.. Går över, tack o lov....Lite jobbig start på dagen idag, Julia väckte mig före sju med en överaskning i byxorna, stackars gumman var helt förstörd, hon var så dålig i magen. Sen har vi varit uppe och ätit frukost, nu har vi pysslat ihop en kikare av toarullar som hon målar så fint nu.  Jag är mest bara trött jag, men har för avsikt att ta en promenad på kiosken idag, måste ju köpa lite lördagskarra åt gumman, som tur är har pappa min bil i Ånge och fixar till lite rost på dörrarna!! TACK!!!   Så då måste jag ju gå... Men det lär bli små steg i lugnt tempo, är så rädd för smärta.. Vekling, det är vad jag är...
Min vikt på sjukhuset kvällen innan op låg på 97,4, inskrivningen för ett år sedan låg jag på 106,5, så nu får vi väl se hur fprt det går neråt, hoppas det inte går för fort, vill ju att hjärnan ska hänga med också, vill inte se ut som ett lik heller med en massa skinn som hänger i hela ansiktet som syrrans pojk så fint beskrev.. <3
Presenterna åt Julia är färdigköpta iaf, innan helgen och födelsedagen tänkte jag att hon skulle få en i förskott; pengar och en tid för håltagning i öronen.. =) Hoppas hon kommer att göra två, så hon inte vägrar det andra..
Nu ska jag ta och starta en tvättmaskin och försöka gå en sväng med Tingeling. (dammsugaren).. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0