Jag lever....

Hej på er allihopa!!!  Tack alla snälla gulliga familjemedlemmar, vänner, bekanta och icke bekanta som önskat mig lycka till och även muntrat upp mig och stillat min oro...
Operationen gick bra, men kisseriet gick sämre efter op, fick tappas och ha kateter ett tag, men det gick till sig så jag fick åka hem igår. Känner mig mör i kroppen, men det hör väl till efter att dom grejjat i magen min i 2 timmar.. =) 
Känner mig fortfarande lite förvirrad över att det faktiskt är gjort nu, rädd att jag ska misslyckas med att få i mig näringen jag behöver, men det är bra med påminnelsefunktion på mobilen!!!  Så jag kommer ihåg att äta och dricka när jag ska.
Tagit det lugnt idag, tagit en yttepyttepromenad och sovit en stund. Gumman min kommer hem ikväll istället för på söndag och det är jag glad över, saknar henne så..
Imorgon ska jag vara mer aktiv, ta längre promenad och stila till röra i köket som blev när jag kom hem igår, förstår inte hur jag ensam kan vara så duktig på att stöka till... =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att de går bra...Ta de lugnt nu

kram

2010-10-15 @ 15:23:17
Postat av: Reneé

Lycka till !!!! I fortsättningen. Det kommer alldeles säkert att gå Kalasbra !!

2010-10-15 @ 19:52:11
URL: http://motivlivh.blogg.se/
Postat av: Nettan

Tack Reneé! Å du som är anonym får gärna bidra med ett namn... =)

2010-10-15 @ 20:41:27
Postat av: Anonym

Du är tuff ändå som orkar åka hem så tidigt efter operationen och som orkar röra på dig när du e nyopad!

Själv hade jag extremt ont en lång tid efter min op och orkade inte gå promenader på evigheter(skulle op bort blindtarmen, men läkarna valde utan min vetskap att göra en större op med ett större ingrepp, utan att ta bort den dåliga blindtarmen). Har alltid tyckt du e så stark. Så detta kommer du säkert klara galant! Lycka till.

Du kanske e smalare än mig nästa gång vi stöter på varandra....

2010-10-15 @ 23:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0