Idag

Idag har varit en riktig tröttisdag, varken jag eller Julia, som inte ville åka på kalas, har gjort nå speciellt alls. Känner mig en aning lat, men det tog på ryggen igår med städande och plockande, ont, ont, ont...
08.40 ska gumman vara hos tandläkaren imorgon, det känns inte så jättelockande att sätta sig i en kall bil den tiden, men jag är rätt bortskämd som kan gå hem till sängen direkt på morgonen egentligen, just det att jag faktiskt kan välja själv, imorgon kan jag inte välja, är väl därför det känns jobbigt....
Tog bort plåstren ikväll, usch endel var inte fräscha med torkat blod men dom flesta såren har läkt så fint.
Tänkte nu att jag skulle kolla på TV en stund men jag orkar knappt hålla ögonen öppna så jag tror jag äter lite yoghurt först sen kryper jag ner i sängen.
Som alltid så har Julia fått den bästa presenten från annat håll, men den här gången bad jag lite snällt om att få hennes önskan uppfylld; HELLO KITTY DATOR!!!! Ni må tro att jänta var överlycklig när hon kom hem efter ett par timmars besök hos fadern =)  Härligt att se henne så himla glad, fast hon var typ lika glad för sakerna hon fick av mig med, speciellt dockan Hannah...
God natt på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0