............

Har en sån där dag/kväll då jag känner mig extra fet och extra ful, mer än vanligt alltså. Det mesta känns som om det kvittar tycker jag. Jag skulle helst vilja vara för mig själv i några dagar och bara sova ut, tänka på mig själv bara och låta allt sjunka in.  Var det verkligen rätt av mig att göra operationen, gick det verkligen bra, ska jag verkligen känna mig så här hungrig? Sover så himla dåligt på nätterna, vänder och vrider på mig hela tiden, katten ska in eller ut, jag skulle så gärna vilja ha en HEL natts sömn.
Jag skulle vilja känna mig som en tjej, känna mig smal, känna mig fin, men har inte råd med nån plastikkirurgi...
Så här blir det som sagt varje gång jag haft en sova-dåligtperiod, hoppas det går över snart.
Imorgon ska jag till Sundsvall och handla lite till halloweenpartyt Julia ska ha på lördag och jag ska även hälsa på en god vän, hoppas hon kan pigga upp mig lite =)
Ja nu är det iaf kvällsröken och sängen som gäller. Hoppas på att vakna på rätt, utvilade sida imorgon.
Go natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0