Dan före dan före op-dan...

Jaa, idag är jag TRÖTT som en tok... Jag la mig runt tolv inatt, men jag sov faktiskt tills klockan var närmare 10.
Eftersom det är söndag och dan före dan före operationen så tänker jag passa på att slöa, göra sånt som jag mår bra av, dvs... INGENTING!!! haha... Jorå, jag håller på att tvätta upp handdukar och badlakan och sen blir det en tvätt med vitt, efter det är korgen tom.  Ska väl fundera på att packa klart åt Julia som ska vara hos sin pappa från tis till sön, och kanske packa åt mig med.. Åker till stan imorgon efter ett när Julia slutar skolan, göra nå ärenden där, sen åker vi mot stan, med mamma och pappa. Ska kika lite efter nån present till Julia och halloweenutstyrsel åt henne främst, jag behöver inte förställa mig så mycket, är ju redan en häxa... Kanske en lösnäsa med en vårta på då.. På eftermiddagen släpper dom av mig hos en vän som jag tänkte dricka lite kaffe och surra lite skit med innan det är dags vid 19 tiden att lägga in mig på sjukahuset...
Jo, jag är nervös och rädd. Vill väl inte erkänna det riktigt, jag som alltid ska vara så stark.. Men jag klarar inte av att prata om att jag är nervös, vill inte visa mig svag. Jag ska stå stadigt, vara orädd, ha kontroll... Men hur mycket kontroll har man när man är sövd och ligger på operationsbordet?? =)  Mest rädd att det ska läka efteråt, magsäcken alltså..
Hur som helst, den som lever får se... =) Ha en fin höstdag nu allihopa=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0