Väntans tider...

Jag har totalt nästan inget tålamod alls, därför får jag nästan varje dag komma i kontakt med situationer där jag får träna på just det..., tålamod...
Igår skulle jag få besked om praktikplats, men inte då, ringde min coach men han svarade inte, ringde han nu och han tröck bort mig, guuuud så irriterande. Såna här saker gör att jag får lust att skita i allt. Jag vill att saker ska vara som planerat, ska man höras på planerad dag då tycker man att det ska vara så som bestämt, men tydligen är det inte alla som håller med mig. Jag vill ju att allt ska flyta på smärtfritt och väntefritt, men jag vet att så fungerar det aldrig.
Har skickat Julia på skolan iaf, startat en tvättmaskin och tänkte nu ta och lägga mig en stund. -20 ute, brrrrr..... Ingen lust att prommenera i den kylan, ja jag är en latis.. Men så får det vara idag.
Å jag är en aningens less nu, jag går ju nästan inte ner i vikt, ska det verkligen ta så här lång tid? Andra som gjort op dom rasar ju bara hur mycket som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0