Uppe med tuppen....

Idag vaknade min kära dotter redan före kl 6..... Men konstigt nog, istället för att lura ner henne i min säng för eventuell fortsatt lur så klev jag upp.. =)  Nu börjar tröttheten dock återvända..  Klockan är halv åtta, gröten är äten för en timme sen, tvättmaskinen är startad, adventsljuset har brunnit sin morgonstund och katten är ute.   Julia kollar på barnprogram och jag sitter här och häckar.
Idag ska jag besikta bilen 13.40, hoppas verkligen den går igenom, kan inte komma på nåt som kan vara fel, ja det ska vara framlyktorna då som är alldeles blästrade. Parkeringslampan tänds bara om man drar åt spaken så hårt man kan, men det ska man väl göra, annars biter den väl inte.. Eller... ?
Som det är sagt ska jag få besked angående praktikplats hos bonden idag, vet inte vad jag hoppas på riktigt. Vill ju samtidigt som jag är rädd och nervös. Å jag med min ryggvärk då... HUR ska det gå att skotta skit och köra skottkärra?? Hmmm, går nog bra ifall det blir så hoppas jag, får ju komma igång och aktivera min kropp ordentligt då, det är nåt som jag för första gången någonsin ser fram mot. Jag orkar ju faktiskt röra mig lite nu med mina 84 kg... Kommer inte ihåg när jag vägde så "lite" senast faktiskt.. Känns very nice, very nice....
Har eventuellt nåt riktigt skoj att se fram emot i slutet på januari, vad talar jag inte om förrän och ifall det blir av... =))
Ja från inatt och en vecka framåt får jag ha hela sängen för mig själv, hmmm ovant.. Tyst utan snarkningar.. =(
Jaja, det är inget jag dör av direkt, en vanesak..
Nu ska jag måla lite i Julias målarböcker.. =)  Önskar alla en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Anna S

Åh vad spännnade. Rapportera gärna när du vet :-)

Ha en bra du också! Och shit vad avundsjuk jag är på din viktnedgång. BRAVO!:-D

2010-11-29 @ 12:35:47
URL: http://zelsa.wordpress.com
Postat av: Nettan

Tack.. Jag har inte fått nå besked idag =( ....Tråkigt värre.. Usch jag tycker viktnedgången går såååå himla långsamt.. =/

2010-11-29 @ 18:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0