Orkeslös...

Efter en intensiv helg med städning, kalas och diverse så sitter jag nu här på en måndagskväll och känner mig utmattad och orkeslös. Har lite problem med att äta lunch sen ett par dagar, mår riktigt illa och får inte i mig hela den stora portionen.. (1,5 dl)    Ont i ryggen har jag fortfarande, sen över en vecka tillbaka, inte den där vanliga ryggvärken utan nu den övre delen av ryggen och runt skulderbladen. Sover dåligt på nätterna också, tycker inte heller riktigt om att det är skollov, blir lite slarv med morgonrutiner och promenader..
Idag har jag iaf varit med syrran och hennes barn och Julia på bio, MarmaDuke, riktigt rolig film faktiskt, fick skratta några gånger och det var härligt. Sen följde vi med syster hem och blev bjuden på middag och avslutade kvällen med lite WIIspel.  Expert på bågskytte är jag tydligen... =)
Annars då.. Jo jag är under 90-strecket nu, men känner mig lika tjock fortfarande, känns inte som jag gått ner men byxorna ramlar av mig så nåt har iaf hänt. =)
Funderar mycket nu på vad jag ska göra efter den 12e då sjukskrivningen går ut, vill ha nåt att göra på dagarna men mår så upp och ner så jag tror inte jag klarar av ett jobb liksom, några timmar om dan skulle jag behöva börja med på nåt bra ställe, där inte allt går på rutin. Får väl se vad arbetsförmedlingen kan hjälpa mig med.
Hoppas på en piggare dag imorgon och en god natts sömn, har en känsla av att sömnen kommer att vara bättre inatt då jag har nån som ligger och snarkar bredvid mig. =)

Kommentarer
Postat av: Annelita

Man sover alltid så mycket bättre med någon vid sin sida ;)

2010-11-01 @ 20:29:18
URL: http://annelitas.blogg.se/
Postat av: Nettan

=) Jaaa, man gör ju det..

2010-11-01 @ 21:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0