Håll tummarna!!!!

Nu ska jag snart ge mig ut på snöiga vägar och göra studiebesök på 2 möjliga praktikplatser!!! Första stopp blir på Annikas hund å katt i Hussborg sen blir det till en bonde i Storboda.. SPÄNNANDE!!!!
Hoppas att jag vill vara på endera stället och att jag är välkommen som praktikant....  Annars så är väl livet på topp just nu, längtar tills helgen då jag ska göra advent =)  Tack älskade mamma för hjälpen går!!! Å tack pappa också för att du finns!!!   Imorgon blir det sjukhuset för återbesök hos kirurgen, liiite nervös, tänk om jag inte gått ner som man ska eller att det är nå annat fel, vad nu det skulle kunna vara...
Grattis idag till hjärtat mitt som fyller år =)  Uppvaktade dock igår.. Ikväll blir det möte på skolan med anledning av mordbranden här i Alby och andra problem som i huvudsak endel ungdomar ställer till med. Vill att min kära by ska fortsätta vara lugn och trygg när Julia växer upp och jag engagerar mig gärna i den saken, finns det nåt man som förälder kan göra så ska man göra det tycker jag..
Tack Elisabeth för dom fina orden du gav mig i kommentaren på förra inlägget. Har ju det du sa i huvudet, men när allt blir till slentrian är det lätt att jag tappar bort det liksom..
OJOJOJ, nu måste jag åka, sopa av bilen, tanka och hoppas på problemfri biltur i snön, fast nu verkar snöandet ge med sig... Ha det bäst!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jannice

Lycka till! Hoppas det går superbra!!! :)

2010-11-23 @ 14:36:12
URL: http://rockginger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0