Klartecken!!!

Ja den tredje januari börjar jag då på praktiken hos bonden =)  Nervöst... Tänk om dom tycker jag är knäpp, blåst och totalt ointelligent?? Vilket jag iof är... Men vill inte att alla ska se det.. ;)  Kanske tycker dom att jag är en börda och bara helt värdelös. Usch... Jag fick mail av bonden igår och det var så kortfattat så det lät otrevligt, för jag hade skickat ett mail tidigare till honom och berättat lite mer om mig själv, kanske när han läste det så ångrade han kanske sig att han dagen före pratat med min coach och gett mig klartecken..
Eller så är det min dåliga självkänsla som poppar upp nu bara, vem vet.
Igår var Julia och jag på Jennilies kalas, supertrevligt, även om dom andra mammorna säkert tyckte jag var lite otrevlig, var inte på mitt piggaste och mest pratglada humör direkt. Men idag är det bättre, haft sovsällskap inatt och då sover jag alltid så gott, klev upp halv tio med en hostig och snorig Julia och vi har städat och dammat och dammsugit för om en timme ungefär lär det börja droppa in några familjemedlemmar. Firar min dag idag istället för imorgon för imorgon har jag inte tid, då är det ju Luciafirande på skolan som gäller. Är så snål också så jag bjuder bara på kaffe och rulltårta med grädde på.. Haha, borde ha köpt pappersassietter för att slippa disken, rättare sagt; ännu mer disk, för disken har jag inte orkat tagit tag i än pga av mina onda skulderblad, men det hinns väl med det också....
Ha en fin dag!!! Ser fint ut ute, en riktig vinterdag med kyla och sol... =)

Kommentarer
Postat av: elisabeth

Åh, hade jag vart i närheten hade jag tagit dej i örat nu...Tänk inte sådär elaka dumma saker om dej själv, du är en fin värdefull kvinna...Har du glömt de!!!Det enda som är säkert är att vi får dras med oss själva alltid, hela tiden i evighet...Försök att bli vän med dej själv och tänk bra positiva tankar om dej själv så ska du se att allt blir bättre :) Du skulle väl aldrig säga sånt till nån vän du har, sluta slå på dej själv, jag tycker om dej och blir väldigt ledsen när jag ser vad du skriver om dej själv, kramizar i massor Elisabeth

2010-12-13 @ 11:49:08
Postat av: Nettan

Elisabeth:: Det är inte så farligt som det låter, måste ju självömka lite vissa dagar bara =) Kram

2010-12-13 @ 12:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0