juldepp

Sitter och tuggar lite is, kommit på varför jag gör det..  Så här runt jul blir jag varje år lite smådeppad, varför vet jag inte, känns bara som så mycket som ska göras, så mycket krav. Men egentligen har jag ju inte så mycket kvar. Bara städning och plocka fram tomtar imorgon och klä granen på torsdag. Men när jag mår så här brukar jag annars tröstäta allt jag kommer över, därav alla isbitar.. Dom är ju inte direkt onyttiga, töjer inte ut magsäcken, vilket jag är livrädd för att göra, och samtidigt får jag i mig vätska och får tugga på nåt..
Ska hämta ut paketen med kläder som kommit idag och på eftervården ikväll, Julia har åkt till mommen för att leka med kusinerna idag och jag tror jag ska dra täcket över huvudet ett tag. Ändå sov jag till kvart över nio idag, Julia kom till mig vid 7 och tro det eller ej, men hon somnade om!!
Jaja, en tupplur blir det nu innan det är dags att ge sig ut i kylan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0