Intryck!!!

Pratat med coachen nu... Till veckan får jag det slutgiltiga beskedet om praktiken på bondgården, men det låter tydligen verkligen positivt!!!  Han hade sagt att ska han ha en praktikant där så är det jag eller ingen alls, men som den demokratiska chefen han är så ska han prata med alla i personalen. Det finns ev även jobbchanser framåt våren pga en som ska på mammaledighet =)  Jag hade gjort ett jättebra intryck!!!  Låter suveränt!! Jag kommer då att få dela upp mina timmar på 2 av gårdarna, en med grisar och en med kor. Lite stolt är jag faktiskt, med tanke på min bakgrund och att jag inte har nån erfarenhet alls av djurskötsel så har jag ändå lyckats visa mig från min bästa sida, trots min ärlighet om mitt svängande mående och alkoholproblem. Men idag är jag ju helnykter och tänker så förbli och på gårdarna är det såklart noll tolerans.
Igår hade vi en mysig dag, Julia och jag, var på ishallen, på erikshjälpen där jag köpte mig ett par täckbyxor i stl L!!! Inga mer Xstorlekar!!! Sen åkte vi hem och åt middag innan vi gick och bastade, superskönt!!! Kvällen avslutades i soffan, där Julia sonade och sen bar jag henne till min säng så vi har legat och kramats hela natten =)
Nu är det dags att göra sig klar för att åka med Julia till tandläkaren för att plasta 2 tänder till. Stortjejen min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0