Insnöad isbitsberoende.....

Ja men nu är det väl vinter iaf, får nog skotta mig ut idag som det verkar, tur att jag fått en skyffel från vaktmästaren, var liiiite jobbigt med piasavakvasten =)
Har återupptagit mitt beroende av isbitar!!! MUMS!!!  Känner mig törstig och tuggsugen jämt så då passar is alldeles utmärkt, tar ett glas med bitar just nu, annars brukar det vara kvällsfikat... =)
Har nu tappat 19kg och känner mig inte direkt smalare, men får en ckock när jag kollar och jämför med mina gamla byxor.. haha, håller dom framför mig som dom gör på biggest loser, å herregud, får plats hela jag nästan i ena benet på mysbyxorna mina.. HÄRLIGT!!!
Julklapparna är väl typ klara, har moffen kvar och kanske nån liten till till Julia, men allt är under kontroll=)
Fått en skitfin supervarm härlig, modern jacka så jag behövde ju inte köpa nån så då har jag skickat efter ett par tröjor och 5 byxor till Julia, vilket behövs, 3 par mjuka byxor som passar bra i vinter under overallen. Enda jag behöver nu är ett par kanadakängor typ, med högt skaft som man kan ha i snön och så skulle jag vilja ha ett par byxor, helst jeans,(ingen idé att köpa än) och ett par snygga stövlar.. Men huvudsaken att jag har kängor så jag slipper bli så blöt, just nu går jag i lågskor.. Kallt....
Det snöar så fint ute nu och är lagom kallt så vi tar nog en promenad bort till Jannice om ett tag, enklare det än att skotta fram bilen... Hoppas dom hinner ploga trottoarerna så jag slipper plumsa.. Men det blir ju bra träning då iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0