Happy Birthday!!!

To me.....
Ja 28 år då, usch, känner mig som minst 48, så jag tycker jag är riktigt ung till siffrorna ändå. Firade dagen igår istället då det är mycket idag med skolan och luciafirande osv. 
Hatar att fira födelsedag, eller har alltid gjort det tidigare sen jag blev vuxen, stökigt när hela familjen kommer samtidigt, det ska vara fika, diskas, vara revlig mm mm mm... Men igår var det helt annorlunda, kanske för att jag mår bättre i år än vad jag gjort tidigare år. Fick en mobilladdare av syster och tjejerna och det var verkligen suveränt, annars hade jag varit telefonlös nu!!! Sen av hela familjen fick jag ett nytt dubbellakan till sängen!! JIPPI!!!  Just nu har jag ett blått och ett vitt lakan ihopsytt i sängen och äger ett riktigt dubbellakan som är vitt men som är slitet och missfärgat efter påslakanset från Ellos.  Så nu kan jag bädda mysigt och fint i sängen.. Härligt.
Nu ska jag följa med en lite hostig Julia på skolan för att hon ska vara med på eventuell sångträning inför kvällens luciatåg, sen får hon komma hem om hon känner sig dålig såklart.  Efter skolan blir det vila och mys, fiskpinnar till tidig middag och 16.30 samling på skolan för att koka kaffe och sånt. MYS!!! (även om det inte verkar vara så många föräldrar som uppskattar att vi drog igång luciafirandet trots allt). Men jag tycker det hör till iaf, oavsett om HoS blir kvar eller inte.
Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0