.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, händer typ ingenting i mitt liv nu känns det som. Bara den vanliga tristessen och håglösheten. Inte fått slutbeskedet om praktiken än.  Bilen krånglar, jag är trött, känner mig fet och lat och inget känns vidare roligt. Vankar på här hemma som ett fån bara, trött på dagarna så jag skulle helst vilja sova, men kan inte sova vare sig på nätter eller förmiddagar längre. Ändå ser jag stjärnor.
Julklapparna är klara iaf, det känns bra åtminstone =)   Även gjort 20 situps ikväll, men gör väl det på fel sätt som allt annat, helt omöjligt att inte kämpa med nacken, jag kan då rakt inte lyfta min rygg mycket. Jag skulle kunna tänka mig att hyra Anna Anka ett par månader så det blir nån ordning på mig. Om inte annat så skulle jag bli så irriterad på henne så träningen ginge av bara farten.. Fast hon är ju ganska rolig också ibland.
Imorgon fm blir det en dejt med fackombud så jag kommer med i facket igen, bättre sent än aldrig och sen ska jag handla hem lite mat. Känner mig riktigt sugen på att laga mat, inte äta, bara laga till och frysa in lådor, kanske min nya hobby??  Ringa runt och kolla billigast m3 priset på ved tänkte jag också göra och eventuellt köra ett lass dit det behövs eller så..
Om bilen startar imorgon... Orkade inte hålla på med den idag, den gick inte helt och fullt, men gick att köra, men med mitt surhumör idag så hade väl nåt mer blivit fel och jag skulle nog ha skrotat lilla saaben.
Imorgon blir det nya tag, bättre humör och mer energi hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0